Over de vereniging

SHOT is dé studentenhockeyvereniging van Tilburg

Met ongeveer 400 leden, 15 commissies en hockey op ieder niveau is iedereen welkom!

SHOT onderscheidt zich van normale clubs omdat hier alleen maar studenten hockeyen, voor en door studenten dus.

Dit is wat SHOT de leukste vereniging van Tilburg maakt!

Het complex beschikt over een waterveld en een combi-veld en ligt gelegen op enkele meters van het Sports Center van Tilburg University. Sinds oktober 2017 beschikken we naast de accommodatie met kleedruimtes en kluisjes ook over een sportkantine. In ons clubhuis kan er gedurende de gehele zondag wat gegeten en gedronken worden. Daarnaast is het clubhuis doordeweeks in de avond ook geopend.

Accomodatie

U vindt onze vereniging op het volgende adres:

Sportweg 13a

5037 AC Tilburg

Onze velden liggen vlakbij Tilburg University Sports Center, achter Avans Tilburg. SHOT beschikt over een waterveld en een combi-veld. Sinds oktober 2017 beschikken we naast de accommodatie met kleedruimtes en kluisjes over een sportkantine (Olympia Sports Bar). In dit  clubhuis kan er gedurende de gehele zondag wat gegeten en gedronken worden. De sportkantine is ook doordeweeks open. Daarnaast staat er op de kop van het waterveld sinds 2017 ook een videotoren, waardoor de wedstrijden gefilmd en geanalyseerd kunnen worden.